torsdag 3 januari 2008

3/1 Födelsedag och sprutor



Uj, idag fyller min lillasyster 25 år.... hon är inte liten längre som hon själv sa. Grattis från oss alla till dig.

Loppan fyller också idag, fast fina 3 månader. Det firade vi med lite sprutor. Tur att pappa var med på BVC idag. Hade jag varit där själv med lillan så hade jag nog lipat jättemycket. Nu räckte det med att blunda för att inte se sprutorna. Sen höll jag allt vad jag kunde om lillan och försöka trösta så gott det gick. Hon var faktiskt jätteduktig och grät bara under sticken. Så fort jag tröstade henne så lugnade hon sig och när hon fått lite tröstmat var hon nästan OK. Hon har sovit nästan hela dagen och ikväll fick hon faktiskt en alvedon för hon måste haft ont. Hon gnällde och gnydde mest hela tiden.

Det har snöat och nu ligger det i alla fall någon cm vit snö på backen. Det har varit en ok dag. Jag har sett en hel film utan avbrott. Den hette Lucky You och får 3 av mig. Nu är det dags att kryp till kojs och jag har nyss pussat stora tjejen hejdå. Hon ska bo hos sin pappa några dagar..... det är redan tomt trots att hon gick för 10 sekunder sen. Love you Skruttan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötaste nakenfisen i stan!!!
Kram från The OC = Ormingecentrum is the place2B