måndag 16 juni 2008

17/6 Äntligen bättre

Idag blev det en halv dag med mammagruppen. Vi hamnade på Koloni i Saltsjö-Duvnäs och det var supermysigt som alltid med de goa ungarna. Bellas nya tand i överkäken som jag upptäckte igår syns nu riktigt bra. Uj, hon är verkligen tidig med allt. Men hon får gärna lugna ner sig. Det har regnat mycket här idag och åskat så att Harry var helt stissig när jag kom hem. Idag var det också Bellas tur att bli dålig i magen. Nu när jag äntligen är frisk, skönt att krafterna börjar komma tillbaka. När M kom hem gick vi alla på promenad i solen och det behövdes ingen jacka. Skönt, jag hoppas på bättre väder till midsommar. Ikväll blir det äntligen äntligen ARN, som jag har längtat och tänk att jag inte kom iväg och såg den på bio. Skäms på mig! Men idag blir det mysigt med svampmacka och en cider. Ska berätta vad jag sätter för betyg senare.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Jag är så glad att du är bättre så att vikan gå på bio på lördag!Ska bli nice att åka in till City me dig! Kram från The OC