torsdag 3 juli 2008

3/7 Bella 9 månader

Tänk att hon idag är 9 månader det är helt otroligt. Nu har hon funnits utanför min mage lika länge som hon hade funnits inuti Vi har firat med att vara med mammagruppen det är Tova:s man Uffe som är uppväxt i Graninge och där var vi hela dagen. Vi grillade åt jordgubbar med glass och barnen plaskade i en balja. Åhhh jag blir ju inte mindre sugen på hus..... men det är klart jag måste ju ha sjötomt då..... hihi. Sen åkte vi hem och M tog hand om Bella och jag åkte till Camilla. Fick se deras fina hus och vi åt caesarsallad och drack gått vin. Peter åt med oss sen åkta han iväg och fixade massa saker. Jag och Camilla skvallrade gått om allt möjligt. Härligt väder eller i alla fall lagom för mig. Lite sol, lite vind och lite moln. Härligt. Fantastisk kväll och N har jobbat M fick hämta henne.

Inga kommentarer: