torsdag 24 januari 2008

24/1 Loppanpoppan inte sig själv.

Lilla hjärtat är sjuk igen. Magen krånglar och hon har lite feber. Gnäller ovanligt mycket för att vara Isabelle. Morr..... jag blir lite orolig som mamma men håller huvudet kallt till imorgon Då ringer vi kära Lena, hoppas hon säger att allt bara är normal, precis som "BVC-tanter" brukar göra.

Idag har vi haft kusinen med föräldrarna här hela dagen. Mag har hjälpt Nattis att skriva CV, bra nu kan hon börja söka lite roliga jobb. Förresten är jag superstolt över henne som tar så fina fotografier. Vem vet kanske blir hon fotograf eller vem vet vad.... jag tror hon kan bli allt hon vill.
Oliven är hur gullig som helst, var ute och lekte en stund med dagisbarnen. Hon är så söt där hon går lilla minimänniska i sin stora overall. Inga kort idag heller nej.... men det kommer det lovar.... och jag är bra på att hålla vad jag lovar. Ciao!

Inga kommentarer: