lördag 26 januari 2008

26/1 Shopping och helglugn



Idag har vi shoppat på Forum med storasyster och kusin+föräldrarna. Även en liten onyttig fika slank visst ner. En hel stor chockladboll blev det visst... oophs!

Till Loppan har vi idag köpt en tuff jeansklänning och strumpbyxor till det men även en ny mössa, halsduk och vantar. Hon har på sig det nya utekläderna på bilden men det syns nog inte bäst. Ska ta nya bilder och visa. Vi har sen varit på långpromenad med M och H. Drömmer om att ha något eget fantiserar M och jag mycket om nu.... kanske har vi hittat en lokal... men som sagt det är bara drömmar. Vi måste ju först bli rika och sen slänga ut dem som har sin verksamhet där idag. Men drömma får man ju och det är ju härligt. Ikväll har vi även hunnit med en snabb handling och mat hos M&M. Nattis har jobbat och kommer snart hem skönt. Förresten så har jag fångat fina blommor på bild idag och jag måste visa dem. Vill gillar inte sådana här blommor jag bara frågar. .... kom och skriv mig det på näsan i så fall.

Förresten visst har jag de två finaste döttrarna eller hur ?


1 kommentar:

Anonym sa...

Finaste Nattis å Isabelle!We löv u!
B&D