tisdag 29 januari 2008

29/1 Hemmadag och kort kort



Idag har jag äntligen börjat med inbjudningarna..... åh vad duktigt jag känner mig.

Isabelles mage har kanske blivit lite bättre. Men det är fortfarande ganska mycket bajsival varje dag. Hur som helst har hon varit ganska ledsen stunder idag. Nästan som om hon har ont någonstans och lite lite feber.... men snälla BVC-tanten säger att jag behöver inte oroa mig, så då gör jag inte det !?!?

Helen har varit och fikat och ätit mat med oss ikväll. M lagade couscous som blev helt cerise av rödbetor. Hur coolt som helst. Gott var det ju också förstås. Igår handlade storasyster fina fina kläder till Isabelle men även till mig. Fick en riktigt Kickitröja och alla som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR luvtröjor och det i combo med tunika..... "I LUUUVE IT". Kan inte berätta för många gånger hur glad hon gör mig min stora fina dotter. Loppan fick ju fina kjolar och vi var ju bara tvungen att testa så här kommer ett litet smakprov. Ja, jag vet inte så snyggt med rött och rosa .. men men .... Loppan är ju hur snygg och framför allt tuff (cool). Så nu är det KORT kjol som gäller och KORTinbjudningar.... hi hi jag är visst trött. Eller är det du J som har påverkat mig. Inte vet jag men jag tror att jag ska gå och lägga mig. Go natt !!


Inga kommentarer: