söndag 24 februari 2008

23/2 Härliga dag och kappa


Idag får ni se en bild som var ett modellfoto för en dag. Vet egentligen inte vad jag ska tycka om den här kortet. Den här lördagen var vi Sickla med N och min mamma. Lilla Loppan och M var också med, men jag tror att jag och N uppskattade besöket mest. N köpte en jättesnygg kortärmad, smalrandig blåvit skjorta och en vit trenchcoat som hon ska lämna tillbaka för hon var inte nöjd när hon kom hem. Själv hittade jag kappan/jackan i mitt liv. Måste åka tillbaka och prova den igen för den var så snygg och sen får vi se vad som händer. Den finns på Åhlens och deras eget märke Wera. Jag ska prova och peppa mig själv till att gå ner i vikt och se ännu bättre ut i den. Vi åt i saluhallen i Sickla och det var så där bra faktiskt. Har absolut ätit bättre burgare. Efter shoppingen så åkte vi hem och snabbstädade undan saker och sen kom "Buschen" & "Donnan" till oss på mat och "Mello". Det var en mycket trevlig kväll och det var gott att dricka lite vin och en cider måste slå ett slag för Xide bright pomgranate ruhbarb, den är superdupergod. Sen vann jag även på kortspel... jiipii!!

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Ni är så fina! Och kvällen var så skön! Vi trivs så bra i ett (dammfria) hem!!! :) Sen får ni komma å hänga hos oss när badrummet är klart... KRAM!