torsdag 7 februari 2008

7/2 Stan hela dan




Först så var jag på återbesök hos min BM Mia H. Som numera sitter på Västemalm, det var ju så nära jobbet att jag åkte dit och sa hej. Sen åt vi lunch med M och N, gick på en 4-miljoner kronors matta och lillan bajsade sig ända upp till axlarna.... morr! Men vi fick ordning på det hela och gick en sväng på stan. Vi fyndade på Benetton. Tre linnebodysar och tre vanliga vita långärmade bodysar och ett par rosa fina manchesterbyxor, allt det för bara 130 kr. Sen har vi nog hittat klänningen med stort K som hon ska på dopet, alltså på festen efter själva dopet. Den finns på Zara och nu ska jag bara åka dit igen och hoppas den finns i rätt storlek. Vi har alltså varit på stan hela dan. Loppan har även ställt upp som modell idag och N fick till några riktigt bra bilder tycker jag i alla fall. Ikväll har pappan varit på pappagrupp och vi andra har plockat och fixat mat själva... hör och häpna jag lagade mat åt både mig och N.

Inga kommentarer: