onsdag 12 mars 2008

12/3 Isabelle sitter själv


Även idag har vi varit hos kusinerna hela dagen. Vi fikar, äter, matar, ammar, byter blöjor och leker. Idag har vi också sjungit mycket med tjejerna. Det är så mysigt och även mormor kom en sväng. Då fick Isabelle visa upp att hon faktiskt sitter helt själv nu. Det är så häftigt, inte vara 10-15 sekunder utan långa långa stunder och hon rätar till och med upp sig när ansiktet närmar sig golvet. Åt sidorna har hon ganska bra koll. Det är när hon kastar sig bakåt som det blir lite värre. Mormor hade med sig goda, goda semlor och jag som trodde att jag hade ätit min sista semla för i år men nähä.... som tur är var jag tvungen att gå med hunden eftersom både M och N jobbar sent. :-( Det har i alla fall gått väldigt bra och jag är så stolt att vi kom ut i regnet och var ute en lång sväng för att var mig. sen har Loppan fått sin gröt som hon älskar. Sen somnar hon gott och förhoppningsvis får vi en natt som vi hade igår. Den innebär att hon sover från 20:00 till ca: 01:30 - 02:00. Då stoppar jag in nappen och sen likadant vid ca:04:00. Sen får hon mat vid ca 06:00. De nätterna är helt OK. Och är de hostfria är de ännu bättre. Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen ska jag se Grey's och då är det skönt att vara själv.

Inga kommentarer: