söndag 9 mars 2008

9/3 Mönster och jacka

Min älskade M fixade brunch, härligt med äggröra bacon och färska croissanter. N fick sova eftersom hon gick och la sig sent igår. Loppan är inte riktigt sig själv idag, hon är lite grinig. Som tur är har M tagit henne mest hela tiden idag. Jag och N var i Sickla igen och idag hittade jag mönster till dopklänningen. Skönt!! Nu ska jag bara sy den med ?!?!?! Hur nu det ska gå till.... och hur jag ska få till applikationen det är ett mysterium i sig. Vi var även en kort sväng på Forum, mötte familjen L och lilla O är bäst som går fram till alla små barn och ställer sig en centimeter framför ansiktet på dem, men säger ingenting utan bara tittar. N köpte där sin drömjacka och hon är verkligen fin i den. Grattis till dig gumman, själv ska jag nog satsa på Lindex. Tror jag? Här hemma har vi sen ätit söndagsmiddag och till efterrätt blev det glass, grädde , bananer, maränger och kolasås..... JAA marängsviss mums!! Vi mår bättre men inte helt utan Loppan och jag hostar lite fortfarande och det är inte så kul alls. Men nu hoppas jag verkligen att vi blir friska så att vi kan börja ta tag i våra promenader och givetvis dopklänningen.

Inga kommentarer: