tisdag 25 mars 2008

24/3 Sjuk igen



Morr nu är Bellan sjuk igen, feber snuvig och hostig. Får inte gjort det jag tänkt, men N kom iväg till Småland i alla fall. Fast satt fast på E4:an i över två timmar pga olyckor. Set är så mycket snö och det snöar hela tiden. Jag som längtar så efter våren. M har idag städat och jag har fixat med tvätten. klockan två var vi hos mamma och åt mat. Anna & Tomas var där med, de hade åkt buss pga vädret. Smart gjort, tyvärr blev det inte så länge som var tänkt för Isabelle var kinkig och väldigt varm. Så vi åkte hem tog febern och hon fick alvedon. Hon somnadei min famn och jag somnade också en stund i soffan. Hon är ju så var och go. Natten hade ju inte heller varit så rolig så därför var jag ju lite trött. Vi såg So you think you can dance, åhh vad en del är duktiga och en del måste vara skådisar. Sen liet surf och sen isäng.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Åh jag längtar också efter våren...fika i solen, solen som lyser och värmer, promenader med vänner, kaffe på balkongen, vårjackan på... :)