torsdag 27 mars 2008

27/3 Härlig dag med lyx och sång



Klapp och klang först och oj oj oj vad roligt att det var din gamla flamma Mac sen typ 17 år tillbaka, som har sångstunden. Tänk vad världen är bra liten. Efter sången gick vi "lattemammor" till vårt stammishak numera i OC för att äta god lunch och sen gick vi hem till Linda & Filip. För att N fotade Filip han var en mycket bra modell. Även Bellan fick vara med och på vissa bilder undrar jag om hon ska äta upp Filip. Väl där bestämde sig Bella för att verkligen vara en bajsmaja..... morr på dig lilla skrutta. Som tur var har Linda tvättmaskin. De bor så fint i huset som står på tomten som jag ville ha. Men man kan ju inte få allt och tur är väl det. För vem hade jag då gått med till mammagruppen med ? Isabelle är jätterolig nu, hon använder sin röst väldigt mycket. Hon låter starkt och som ett litet monster. Hon öppnar munnen och gapar och sen är det väldigt roligt att gurgla. Hon är bättre och ingen feber men är väldigt rosslig fortfarande. Jag hoppas hon blir bättre till dopet. N jag hoppas du har det bra på överraskningsfesten och att du tar det lugnt. I LOVE YOU förstår du väl.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Ett hus på en tomt vill jag också ha!!!...och en latte! ;)