söndag 20 april 2008

20/4 Soliga söndag

Hela familjen åt brunch, bacon äggröra, yogurt med pinjenötter och flytande honung. Även rostat bröd och en härlig fruktsallad på jordgubbar, ananas, mango och fikon. Hur gott som helst! Eftermiddagen har vi spenderade jag och Bella på SaltsjöBus igen. Hela lilla familjen L var där och Oliven gillade att åka kana väldigt mycket. Vi fikade och jag åt en hembakad chokladbiskvi och det var det godaste jag har ätit på länge. När vi var där var M och handlade på Maxi. Synd att jag inte fick följa med men M tycker att det tar så lång tid då och att jag hittar en massa onödiga saker. Morr! Nu fixas det med nässelsoppa och vi hoppas på att J & H kommer ikväll. Det gjorde dem och vi åt glace u four.... vet inte om det stavas så men det var så otroligt gott. Vi har sen pratat mat och givetvis surfat på bostäder och annat kul. N kom hem efter det att hon träffat pappa och gått långpromenad ala 2 timmar med Harry på Djurgården. Det har verkligen varit fint väder idag. Hoppas på mer av det härliga vårvädret.

Inga kommentarer: