tisdag 22 april 2008

21/4 Långpromenad

Idag har vi varit uppe supertidigt och varit på banken och träffat N:s pappa för vi var båda tvugna att skriva på för hennes visakort. Men det var ju bra att vi kom upp i tid för då kom vi i tid till öppna förskolan och där var det många nya mammor och barn. Linda och Filip var där givetvis och efter vi hade sjungit och ätit, åkte vi till Forum med bussen alla fyra. Där shoppades det lite saker till Bella givetvis och en ny sjorta till mig så att jag har något att ta på mig på Eric Gaddkonsterten imorgon. Vi åt hamburgare i forum innan vi gick därifrån till So Cute, där hittade jag kanske vagnen som kan bli extra vagnen för oss. Det var ju så otroligt fin väder att vi gick till Ektorp och där tog vi en fika på Gateau. Drack jucie och åt en god rabarberbulle som faktiskt var lite döbakt så den var inte hundra tycker jag. Därifrån gick vi hem till Björkan och det kändes väldigt bra att ha gått ifrån Forum Nacka. Jag undrar hur långt det är egentligen. Får väl mäta nästa gång jag åker med bilen där. Hemma sen hade vi en mysig grillkväll. Första riktiga grillen på balkonen. Så härligt med sol och värme, äntligen är våren här för att stanna.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Mamma skaffade sig nyss ett bank-kort och propsade på att hon skulle betala hennes och pappas nya säng. Men det var bara det att det inte fungerade, varken i affär eller bankomat. Så pappa tyckte att det var ett fantasktiskt kort...FÖR MAMMA iallafall! :)