onsdag 9 april 2008

8/4 Stressigt men mycket bra dag

Började med att sova länge, stressade sen in till jobbet. Blev givetvis mycket senare än vad jag hade tänkt mig. Morr! Men det är ju typiskt mig. Kul att träffa alla på jobbet igen även om det faktiskt känns jobbigt att gå tillbaka om 6 månader. Förhoppningsvis kommer det inte att kännas så då. Sen stressade jag vidare till lunden med Linda&Filip vid Nacka strand Jag fick i mig en macka och Bella fick lite av Filips laxburk. Hon gillade den så där, men det var bra att hon åt lite. Sen gick vi på förskolemässan och det kändes mycket bra. Tyvärr står man ju i kön till det dagiset som har den längsta kön. Förhoppningsvis blir det bra hur det än blir. Efter mässan åkte Bella och jag till Sickla, där vi fixade inför kvällen. För då kom nämligen Sam och Karla, Johan ochHelen var här med. Vi åt middag och firade Sam och även Bella fick fina fina presenter. Det var trevligt och jag fick lite flashbacks. Som ni märker hinner jag inte skriva så mycket längre och det är för att Bella tar mer och mer tid och jag vill att hon ska ta det. Därför kära läsare får ni stå lite åt sidan. Jag försöker hinna med lite ibland och jag ska försöka skriva lite extra när det har hänt något speciellt.

3 kommentarer:

SamsPhoto sa...

TACK för en mycket trevlig kväll.
Var skoj att träffa Bella oxå, Tack för den fina presenten oxå.. Ska njuta va den snart.

Välkommna ner till Malmö.
Kram
/Sam

Anonym sa...

...å vi var också där...Det var trevligt! Helen och Johan

Kicki (en mammas dagbok) sa...

Sorry..... klart att ni var där. Ni är så självklara ni är en del av vår familj så det så.... kramar.