onsdag 9 april 2008

9/4 Det är snö ute....

När man vaknade i morse var det snö... morr. trotsade vädret och var ute och gick en timme med Johanna och Milo. Sen åkte jag och Bella till stan och åt lunch med N på fältöversten. Lilla skruttfia är bestämd och förklarar på sitt sätt att hon inte tycker om maten. Hon spottar och fräser och det är mat överallt förutom i hennes lilla mage. Hon fick i sig lite fruktpure i alla fall. efter det åkte vi till kusinerna där hon fick lite mat i sig. Hon fick även ett par rejäla svingar av storkusinen idag. Men som tur är så är de små tåligare än vad man tror. Sen har jag ätit fisk ikväll, det är ju duktigt av mig. Och tyvärr kollade jag på hockeyn också, HV vann inte ikväll heller....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig...MORR för snö!!! Men nu verkar det som om det skulle till att vara vår på heltid minsann! Snart kommer vi och hämtar utemöblerna! :) Jippi!