söndag 22 juni 2008

21/6 Bio, drinkar och dans

Idag har jag inte gjort så mycket här hemma mer än att tvätta lite. M har däremot gjort massor. Har börjat med N:s rum och sen städat badrum och kök. Min syster kom en sväng med barnen. Då gjorde jag i ordning mig och de fikade medan jag sminkade mig och fixade håret. Sen tog bussen med H in till Hötorget. Vi gick till Saga där det stod massor tjejer i fina fina skor och klännignar. Alla inklusive jag är uppklädd fär filmen Sex and the city. Vi köpte dricka och lite godis och sen gick vi in. Åhhhh vad filmen var bra. Men den får en stark 4 varken mer eller mindre. Det var många gånger som tårarna var på väg att rinna ner för kinderna. Men jag lyckades stoppa dem. När filmen var slut applåderade ca: 478 tjejer och 12 killar. Sen var jag tvungen att rusa på toa det var längesen som jag var en sån kris. Men sen var jag Kicki igen och vi gick till Naglo..... men nej det var stängt. Förmodligen var ganska mycket stängt och vi gick genom Kunsträdgården där det var fotboll. Och vi trodde inte att Ryssland hade någon chans, vi skulle gå till TGI men ångrade oss och gick till Berns iställt. Vi drack givetvis cosmopolitan. Det var lationokväll och de kunde verkligen dansa slasa. Vi blev danssugna och eftersom inget var öppet blev det Patrisia och det var första gången för mig och det var inte riktigt lika B som jag trodde. Det var kul att dansa och vi pratade med Italienare som ville att vi skulle ta ett kort på dem med deras kamera. Sagt och gjort sen gick vi och dansade igen. Våra fötter var vi inte riktigt sams med så vi orkade inte dansa så länge utan stod och tittade på folket som dansade sen så var det dansa eller gå hem. Det blev som tur var bussen hem, ingen av oss orkade med men kände oss ändå på topp. Väl hemma vi 01:30 så var det en superlyckad kväll

Inga kommentarer: