söndag 22 juni 2008

22/6 Sköna söndag

Ännu en dag och fixtrick och handla.... så här är det att vara vuxen och mamma till en stor och en liten tjej. Jag saknar den stora mer och mer och imorgon kommer hon äntligen hem. Har varit dålig med kameran och att lägga upp bilder men jag ska bli bättre. För att skylla på något så är det ju att man inte vill vara inne. dagen har gått och vi har hunnit det vi skulle här hemma.... eller faktiskt inte riktigt allt. Men det jag inte hann idag får jag göra imorgon så är det bara. Bella och M somnade gott en stund på eftermiddagen som ni ser. Måste också berätta att Bella har verkligen utforskat sin röst idag. Hon är bara för söt. Nu sitter jag här och bara längtar till imorgon då kommer hon hem ÄNTLIGEN!!!

1 kommentar:

SamsPhoto sa...

´Nu är dom på väg till flyget.
Ska se vad vi kan handla åt er i NY.
Ha det gott.
//S