onsdag 5 mars 2008

2/3 Feber igen




Sovmorgon fick jag eftersom Isabelle har varit vaken mycket inatt. Hon har hög feber och jag blir superorolig. Nu verkar det som om det inte bara är tänderna. Själv har jag även fått ont i halsen igen. MORR!! Vi äter lunch hos L & K och sen åker vi hem till Stockholm. Vi var bara tvungna att stanna till på Rosenlund så N fick sin kebabtallrik.... hon är sötast. Men jag förstår henne. Jag fick smaka lite och ja, det är löjligt gott ibland. det går bra att köra hela vägen hem trots att jag kände mig riktigt risig på förmiddagen. Vi kör nonstop då lilla Bella sov. Det var riktigt skönt att komma hem. Jag kollar Loppans feber och hon har 39,7 och då ringer vi Sjukvårdsupplysningen och de säger att det går en influensa med hög feber, hosta och ont i halsen och det kan hålla på i 5-6 dagar. Bra då vet man vad det är men känns ändå inte bra. Hon får alvedon och näsdroppar.

Inga kommentarer: