lördag 8 mars 2008

7/3 VC och kusinerna

Idag har jag varit med Lilla Loppan på vårdcentralen och hon fick lite medicin. Som tur var så lät allt normalt men för att hon ska få slippa kämpa så med slemmet fick hon lite medicin. Vi var sen hos kusinerna. Åhhh det var så trevligt att träffa dem igen. Oliven mådde prima och likaså lilla Alice som numera har en gosig vällingsäck och goa goa kinder. Bella prövade att sitta på deras fårskinn och nu sitter hon riktigt stabilt i alla fall i 5 sekunder. Det är ju hur bra som helst. Nattis firar Emy idag som fyller 18 År STORT GRATTIS till dig från oss. Vi grattar även dig JOHAN som blir lite äldre än 18. GRATTIS!! På kvällen sen såg vi så ska det låta.... men morr vad jag inte kan med Amy Dimond..... däremot gillar jag Fredrik Svan. Sen skulle vi se en kinesisk film men då somnade jag så därför kan jag inte ge något betyg på den. Men betyget på Elisabeth The golden age blir 3 varken mer eller mindre, men kostymerna får 4 + de är fantastiska.

Inga kommentarer: