onsdag 5 mars 2008

3/3 5-Månader och mera sjuka


Idag fyller Isabelle 5 månader. Det firar hon med att vara sjuk. hon är tapper och kämpar på trots hosta och snor. Jag hinner mycket då hon sover nästan hela dagen. Jag hinner rensa kylskåpet, diska två diskar och tre tvättmaskiner. Samt plick och plock. Det var skönt att hinna så mycket. N hade sin första dag på praktiken och det var givetvis spännande och bra. På kvällen åkte jag och mina två tjejer till Sickla för att köpa mer näsdroppar. Då provade jag den berömda kappan igen. Tur att jag gjorde det, för den här gången var den inte så fin som jag minns den. Kanske blir den som jag har provat på Lindex istället. Jag hade tänkt att laga spagetti och köttfärssås ikväll. Men när vi var i Sickla så kände jag hur trött jag blev. Därför slarvade jag och N och köpte Mcmat.... morr!

Inga kommentarer: