söndag 30 mars 2008

28/3 Stress men som blev så bra

Förmiddagen var N och övade med Mag jag såg till att Oliven sov gott, men tyvärr för kort. Sen vidare till OC där det blev köpemat, burgare från grillen. Men vi måste säga att grillen i Björkan är bättre. Sen åkte vi hem, åt snabbt och loppan sov nu gott. Jag åkte till guldsmeden och hämtade korsen samt var en kortis på systemet. Korsen till Bellan och till N var så otroligt fina, de blev finare än vad jag hade kunnat tänka mig. Beställde även en kasse bröd på Kaveln, sen hem. Hann nästan bara innan för dörren sen kom Wikmans och Lasse & Kerstin. Även Stina och Elsa var med, det blev inte så mycket av det jag hade tänkt att göra men, jag hann allt jag hade tänkt mig ändå. Även om kvällen blev lång, efter att ha dukat och fixat fin i lokalen. Samt fixat på med marsipankronorna som skulle vara på tårtorna. Vi åt slarvmat ipå kvällen med, pizza. Det innebär att nästa vecka måste jag promenera varje dag. M har lagat mat hela dagen och det kommer bli så bra så. Stefan kom sent på kvällen och hann få i sig lite pizza innan det var dags för oss alla att sova så att vi bli pigga inför morgondagen. Tänk att tjejerna orkade vara vakna så länge och även lilla Bella höll hov ett bra tag på kvällen.

Inga kommentarer: