fredag 18 april 2008

18/4 SM-GULD



SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD
Så härligt idag har HV 71 tagit guld, kan nästan inte blir bättre. Solen har varit framme hela dagen. M har varit ledig och Bella har fått en hoppgunga (ÄNTLIGEN). N har nästan haft en lektion och nu jobbar hon på grill. Idag har m städat och jag har surfat. Morr på mig som inte får något gjort. Nu ikväll har M och jag har avnjutit en härlig middag med risotto. I den fanns räkor och sparris. Till åt vi pilgrimsmusslor och stekt lax. GOTT GOTT. Till det drack vi ett gott vitt vin. Vi kollade givetvis på hockeyn det var spännande och jag hade lite hjärtklappning då och då. Jag har tyvärr missat att filma Bella i gungan men lovar att göra det imorgon. Då ska ni får se en film, idag blir det bara vin och HV förstås. Nu ska jag fortsätta fira och tack LIV för du är bara så BÄST!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Johan bär sin HV-halsduk i alla väder! HÅVEBLÅ är dom bästa!!!

Anonym sa...

MYCKET läcker bild i motljus måste jag säga! :) Av vin blir man fin!

Anonym sa...

ÄNTLIGEN.. Gott o nycket spännande.
Ha en underbar vecka i Sto..

Sam