onsdag 21 maj 2008

20/5 Exotiska staden

Idag har syster och jag varit i stan. Skulle träffat båda systrarna men den en blev sjuk. Så M och jag åkte med bussen in till stan. Tänk att man är så sällan i stan att det blir exotiskt.... hi hi. Hur som helst så var det superkul, vi var på Zara och lunchade på Tures i Gallerian där vi hann med både PO.P, Benetton och Kappahl. Vi trodde att Bellas mössa hade blivit stulen på gatan. Då lilla fröken bara kastade av sig den..... jag köpte en ny röd och vitrandig. Den andra mössan var ju 10krs mössan så det gjorde ju ingenting. Men när jag kollade i varukorgen på vagnen var den där. Så nu har hon en ny mössa i alla fall. Sen åkte vi hem och M åkte för att hämta Lilla O på dagis och jag hyrde film..... uj den var dålig. Tänker inte ens tala om vad den heter för det är pinsamt att ha sett den. När M och N kom hem tog de hand om Bella. Jag mår faktiskt riktigt kasst nu.... morr. Somnade en stund i soffan och sen var det mat. Efter det piggnade jag till och orkade titta på hela semifinalen till Melodifestivalen. Det är alltid lika kul att sitta och förfasa sig över alla knasiga kläder, sånger och personer (individer med tanke på kalkonen igår). Vi får väl se hur det går för Pirelli, jag får se om jag orkar se stora finalen. Kanske så ska jag bokjkotta det helt. Men nej, det är nog för svårt.


Inga kommentarer: