söndag 18 maj 2008

17/5 Städdag




Daniel sov över hos oss och N och han tog hand om Bella på morgonen så M och jag fick lite sovmorgon. Härligt! Sen hade de också fixat frukost till oss. Så vi fick energi att städa och fixa hela dagen, för idag var det minsann inget fint väder och då passar det bra med städning. M städade jag tvättade som vanligt. Strök gjorde jag med, härligt äntligen är strykhögen borta nu ska jag se till att den inte blir så stor igen. N och D spelade på Internet hela förmiddagen och sen satte N igång att plugga. Så hon pluggade jag handlade och M gick med hunden. Bella var med mig på Maxi, men hon sov hela tiden. Skönt för henne och mig. På kvällen sen så åt vi inbakat och tittade först på CSI och sen Brottskod försvunnen. Det var så där bra tycker jag. Hur som helst så är det sååååå skönt att äntligen ha hunnit lite här hemma av den där listan som bara växer och blir större.Idag får ni lite bilder på Bella och jag vet att de är lite suddiga... men de var så härliga att jag inte kunde låta bli. Men ser ju de fina fina små risgrynen så fint ju. Så även om de inte blev så bra.. varsågod!

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

översta bilden är ju klockren! :)