onsdag 21 maj 2008

21/5 Ont nu

Morr... idag har jag riktigt ont. Lederna värker och huvudet likaså. Hjärtklappning och darr är skitjobbigt rent ut sagt. Men Isabelle har varit så go idag att det är inte så jobbigt att vara själv här hemma. Har hunnit tvätta, baka och handla trots allt. Vi skulle åkt iväg och lyssnat på Elsa ikväll. Men min kropp höll inte för det, så det blev mys hemma i soffan istället. Förresten så ställer sig Bella upp idag mot soffan. Uj nu går det undan, men det hur roligt som helst. Fast jag önskar att jag hade orkat mer. Hon är i alla fall världens goaste lillas skrutta. Vår goa skrutta, vi är alla tre lika kära i henne. Och vem kan motstå den charm hon har. Jag har fått en av mina morsdagpresenter idag. Jiiipii... jag får kläder. Det är inte fel läntar efter att ha lite roliga kläder nu när jag faktiskt väger lite mindre. Det är ju för en gång skull kul att prova kläder. Vi får se vad det blir, kanske en skjorta, jeans och en tunika är ju ett måste. Nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa lite.... det är verkligen något som jag uppskattar just nu. Och imorgon hoppas vi på fint väder.

Inga kommentarer: