fredag 30 januari 2009

Äntligen fredag!!

Och dag ska jag gå ut, hör och häpna. Jag ska gå ut med grabbarna grus, mina före detta jobbarkompisar från Canal Digital. Det ska bli så trevligt, sen kommer min kära svärföräldrar till oss imorgon. Vi ska fira födelsedagar i Bronx ( Enebyberg). Längtar så efter att få träffa Elsa, Albert och Stina, ni finns ofta i mina tankar. Och ja, Elsa vi ska gå på stan och äta på Pizza hut så det så!! Så jag har mycket att se fram emot i helgen.
Att bråka däremot är inte roligt och särkilt inte med någon man älskar. Ibland gör man dumma saker så är det bara, man menar inget illa. Men visst gör det ont ändå att såra någon och att bli sårad!
Livet går vidare och jag tänker reda ut det här!

2 kommentarer:

A Beautiful Day sa...

Vilken underbar kombination! Först fest med grabbarna grus..sen kommer svärföräldrarna, haha!!! Hoppas du hade tok-roligt för det är du värd!

Kicki (en mammas dagbok) sa...

Japp det hade jag..... hi hi