tisdag 27 januari 2009

Nu börjar en ny tid.

Dagistiden
Oj, vad mycket som skulle fixas, varför är man alltid ute i sista stund. Men nu har hon innetofflor, fodrat regnställ från Didrikson och snart gummistövlar som vi lånar ifrån Olivia. Det blev en shoppingtur i söndags och vi hittade allt vi behövde och lite till förstås. Igår var det i alla fall introduktion på dagis och det hade gått bra. Det är Isabelle och en tjej som heter Lydia som skolas in samtidigt. Isabelles ansvarspedagog heter Malin, men tjejen som skolar in henne heter Linnea. Bella och Filip går i samma ansvarsgrupp och de heter Fjärilarna. Så nu måste jag bara köpa en MOLO klänning med fjärilar på som jag har hittat. Se bilden nedan Så nu hoppas jag att den finns på rea om ett tag. Tycker faktiskt att 500 pix är för dyrt för en sommarklänning som hon kanske växer ur på en sommar. Det ska bli spännande och följa och se vad som kommer hända nu när hon börjar på dagis, hon pratar som sagt väldigt mycket. Fast inget begripligt, det är bara massa Bellaord. Hon är så söt. Fast pappig som skrutt. Ibland måste jag erkänna att det känns jättejobbigt. Men förhoppningsvis blir det lite mer balans när hon har gått ett tag på dagis. Annars så är det väl bara så att hon är pappas flicka, jag har ju N som är mammasflicka i alla fall.
Jag återkommer med hur det går på dagis!

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Klart du måste köpa den!!! Helt ljuvlig :)