torsdag 29 januari 2009

Inget Skottland, tyvärr

Igår försökte jag få ihop en resa för 10 personer men det gick helt enkelt inte. Tyvärr mamma, det blir ingen resa till Skottland i vår eller kanske för den delen i år. Men det blir nog bra ändå, hoppas jag.
På dagisfronten är allt lugnt hittills, hon är bara lite arg vid lunchen då hon måste sitta still tills alla är klara. Hon får kanske inte i sig så mycket mat men det går bra ändå. Och ute är inte heller optimalt, men hon leker och somnar på typ 5 minuter vid vilan. Därefter äter hon "mellis" och då äter hon mer. Igår var det tydligen hennes pappa som inte orkade mer och ville gå hem vid 14:30. Hon hade lugnt kunnat leka minst en halvtimme till. Det är skönt att det går så bra och att det förhoppningsvis kommer att bli bra när hon nu börjar på riktigt om en vecka. Nästa vecka så ska hon gå från 09:00 - 14:00 och jag hämtar och lämnar Det ska bli spännande!
Och nu ger jag upp, har försökt att köpa jeans till M men utan att lyckas. Surt sa räven.... men lika glad är jag för det men gladast är nog M, eller nåt!?
Vi hörs och ses här eller hur?

Inga kommentarer: