fredag 21 december 2007

Ännu mera shopping och goa goa vänner

Idag har vi fajtats med andra julklappsjägare. Vi hittade det vi skulle trots lite ändrade planer... hi hi. Vi åt i saluhallen oc fick tyvärr vänta i mer än 20 minuter. Så när vi väl fick maten kastade vi i oss den, men gott var det. Isabelle fick ligga i sin vagn hela tiden med filten över vagnen så att förhoppningsvis kom inte allt för många baciller ner och kan smitta henne med alla möjliga saker. Det vi mest vill undvika är ju RS-viruset som härjar i Stockholm. Hon är nog lite förkyld som det är. Efter shopping kom Buschen och Donnan och ååååhhh vad roligt att just ni kom i kväll. Vi fick fina julklappar och det var så mysigt. Vi skålade för stjärnan och givetvis för 2008. Vi ses nästa år helt enkelt. *Ler*

Ikväll så har Isabelle ätit lite dåligt och förresten hela dagen, hon har nog ont i halsen. Hon har nämligen aldrig tackat nej till mat i flaska innan. Vi hoppas att det är hennes förkylning och inget annat som fattas henne. Hon har ikväll för första gången gnuggat sig i ögat för hon var trött. Det var så gulligt så. Hon är ju givetvis väldens bästa lilla tjej. Den stora jobbar på Julgalan för sista gången hoppas jag. Blir väl jag som får hämta henne sent ikväll, gör inget egentligen. Då vet jag ju i alla fall att hon kommer hem säkert. Imorgon blir det städ och jag ska klippa mig JIPPI! Få väl lägga in en före och efterbild, kanske?


Inga kommentarer: