lördag 22 december 2007

Ny frisyr och letandet efter den ultimata granen


Jag var hos frisören och det var underbart. Hon var duktig men kunde kanske varit lite noggrannare. Hur som helst fönade hon ut det, jag har rakt hår idag! Imorgon återstår att se hur det ser ut och om jag kan få det lockigt igen eller om jag nu måste göra det rakt hela tiden.... det kommer att ta tid på morgonen....

Nattis klippte sig med men blev som vanligt inte helt nöjd. Och det var inte jämt så hon får kontakta dem imrogon för att rätta till det. Nattis och jag shoppade julklapp till mormor och till Lillan. Det blir superduperbra ju.... Sen åkte vi en kortis till Forum. Där vi åte burgare... slarvigt jag vet! Och efter det fick jag veta att jag såg ut som en 17 åring av en försäljare. Han tog i så han sprack.... hi hi Nattis sa att det är ju jag som är sjutton år och det här är min mamma och hennes kommentar var i alla fall roligast. - Han var ju snygg och han stötte på min mamma.

Sen åkte vi för att hitta gran, det vid kondiset hade bara 3 granar kvar. Vi åkte till nästa ställe som var stängt, morr... då åkte vi till Brisak och där hittar vi en gran men den är för stor. Nattis och jag vill vidare medans Martin vill att vi ska välja just den granen utan att titta på fler. Nattis och jag får som vi vill (givetvis)och till en mack.... fanns en fin gran men lite beskuren och för dyr. Plantagen och vid Coop fanns inget alls. Det blev Maxi, Nattis och jag valde ut en gran helt själva så vad Martin säger om den, det återstår att se imorgon Vi har ätit en fantastisk kvällsmat.... vem gillar inte inbakad fläskfilé.... och lite lite rödvin. Så lite att det knappt täckte botten, men gott var det. Ikväll har vi försökt se Shrek 3 men dvdn var skadad. Vi såg istället filmen På smällen, Martin som trodde att han inte skulle gilla den skrattade mest i alla fall. Ska bli skönt att sova nu

Inga kommentarer: