måndag 11 februari 2008

11/2 Mammagrupp & sömntvist

Idag har vi varit på både Öppna Förskolan och mammagrupp. Vi åt lunch tillsammans med Filip och hans mamma. Efter mammagruppen gickvi och fikade alla 6 mammor, tre killar och tre tjejer. De har vuxit så sen vi träffades första gången.... det är roligt att se hur en del har lärt saker redan. Bella är nog lite seg.... hon kommer ifatt tror jag. Sen har vi haft en lung och skön eftermiddag hemma med mys på täcket och lekt. Hon var så trött att jag tänkte att det inte ska var problem att söva henne i hennes säng. Och nja.... vi fick fajtas lite. Jag lägger ner henne och sen tar det ca 15 minuter av lite gnäll och lite gråt. Men sen sover hon gott, vi kommer nog att få kämpa med det här ett litet tag tror jag. Men skam den som ger sig.

Måste bara få lägga in en länk något som gör mig så glad att jag sjunger på den här hela dagarna. Han är bara bäst.
Här kommer han mannen som äntligen igen sjunger på svenska. ERIC GADD HALLELUJA GADD DAMN var han är bra.

www.garagetv.be/v/player/flvplayer152.swf?qsData=http://www.garagetv.be/v/S5Fr7QqYGNf4R-4AmykUJKbiGK3etfL6OqhwRQRcrJMZ-FWJffLCwt59KpIcVlUF2J/vxml.aspx&qsFullScreen=true


Inga kommentarer: