torsdag 14 februari 2008

14/2 Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dag.....kramar till er alla. Ni vet vem ni är allihop som jag skickar mina hjärtan till. Då de som känner mig vet att jag inte gillar för kitchiga saker kommer här två fina hjrötan i svart och vitt som jag älskar och skickar till er. Tack alla ni som finns i min närhet eller många mil bort. Solen har lyst hela dagen idag med och det är ju underbart. Kallt och blåstigt men solen är så himla bra så jag fattar det nästan inte. Hur kan man så glad av solen, inte vet jag men mig påverkar den otroligt mycket. Idag har vi firat lite Alla hjärtans dag M har fått lakrits som han älskar och tråkigt nog två t-shirts, men han behövde det. Själv har jag fått blommor och chocklad och en bok... Wow jag blir ju hur glad som helst, jag älskar chocklad och vita blommor. Boken kändes verligen som pricken över i för den hette P.S I Love you, den boken är ju också filmad och går på på bio nu och frågan är om jag ska läsa boken först eller sen? N fick också blommor och choklad av M. Av mig får hon något som hon har dille på just nu. Nagellack.... som heter SweetHeart för hon är ju just det my SWEETHEART. Av henne fick jag vita tulpaner och en hjärtmuffins. Hon är så söt. Jag har många hjärtan och hittade inte den perfekta till loppan så därför blev det bara en ny haklapp och en liten drickflaska. De har invigts ikväll till gröten, imorgon ska hon börja med potatis och det ska bli så pännande så. Annars har jag bara gett en liten apa till en annan liten apa. Te fick ett hjärta och kaffe ett annat hjärta. Kramar till er alla hjärtan där ute än en gång

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu testar jag själv för det är ju ingen som skriver någon gång....

Anonym sa...

Joho du, nu eru orättvis!Jag skriver! ;) kRaMDonnan

rrika sa...

nämen va gulligt, du har lilla loppan och jag har min lilla loppis :-) roligt att vi kallar dom så lika. satt precis och såg på klippet när hon får gröt. vilken riktig liten söötis! dessutom låter hon och livia precis likadant när de ligger och "pratar" för sig självt! märks att de är nära i ålder. många kramar till erfårn ulrika och livia / familjeliv