söndag 30 mars 2008

30/3 Dagen efter





Jag fick sova lite längre, som tur är så har Bella inte hostat jättemycket inatt. Sen äter vi alla frukost och Bella är givetvis i centrum. Är hon inte det ser hon till att bli det genom att använda sin röst. Direkt efter frukost åker Ö-viksborna hem. Lasse & Kerstin stannar en stund, Lasse hjälper Martin att städa festlokalen. Stackars Kerstin stukade ju foten igår kväll så hon hjälper mig med Bella istället när jag fixar efter frukosten. Efter städning så fikar vi på tårtan som det blev mycket över av. Inte för att den inte var god utan för att man givetvis gör för mycket. N går och vilar innan hon ska jobba och sen åker svärföräldrarna hem. Jag fixar lite till och sen åker N till jobbet (Grill) och efter det går M och jag en långpromenad i det fantastiska vädret. Äntligen har all snö försvunnit och solen värmer. Tyvärr blåste det lite men vad gör det när man får ha nya vårjackan på sig. Vi hittar många nya fina hus och jag blir bra sugen då på att få ha ett hus. Och drömma får man ju, det är helt gratis, som tur är. Vi åt sen lunch så det blev middag med, vi hyrde en film men kom på att det är hockey som vi vill se istället. Så filmen kanske jag hinner se innan Loppan och jag ska till öppna förskolan imorgon.

1 kommentar:

SamsPhoto sa...

Vilken dag n i verkade ha haft.
Flåt att vi inte kunde komma.
Hoppas vi kan komma förbi med en lite present nästa vecka.

Kram Sam