söndag 27 april 2008

23/4 Härlig dag på stan



Idag har jag och Bella tagit oss hela vägen in till Söder. Där vi träffade Åsa och Elvira, vi gick kollade lite i affärer och sen åt vi god lunch. De små gulliga tjejerna fick också mat och sen gick vi lite till. Det är soligt och superhärligt, vi sätter oss vi Björns trädgård och dricker latte. Vi är nu riktiga lattemorsor, vi har nämligen hittat vagnen med stort V. Det är givetvis Bugaboo Bee. Jag vill bara ha den.... men tyvärr kostar den lite för mycket pengar för att just vara en paraplyvagn. Det var hur som helst en fantastisk dag som jag inte ville att den skulle ta slut. Åkte med bussen ifrån slussen ut till Värmdö och träffade M och Bellas gulliga gulliga kusiner. M mötte upp mig där och vi grillade, tänk att nu är det långa härliga kvällar och det är inte alls jobbigt att stanna kvar till nio. Åhhh vad jag älskar härliga ljumna, ljusa kvällar.

Inga kommentarer: