tisdag 29 april 2008

28/4 Fotografering och hos Lena




Idag har Bella och Filip fotograferats på Öppna. Fotografen var inte så bra men jag hoppas på något bra kort som man kan förstora. Det är inte soligt men väldigt varmt, så därför var Linda och jag helt färdiga när vi kom till fotograferingen. Vi gick nämligen i de fina backarna här runt omkring så de små fick sova lite innan. Lite skönhetssömn skadar ju aldrig när man är liten och gullig. Efter det så åkte vi till SaltsjöBus allihop och Lotta och Saga var också med. Sen gick vi upp till BVC där Lena idag pratade om barnsäkerhet. Det var sista gången där men vi i mammagruppen kommer nog att träffas fler gånger. Vi kommer väldigt bra överrens och det är så gulliga tjejer och deras barn är ännu gulligare. Efter träffen så mötte jag upp H. Vi åkte till stan där vi skulle möta upp M, men nähä...... han blev försenad och jag fick morra på honom. Men han kom till slut så H och jag fick gjort det vi hade åkt till stan för..... åhhh jag måste vara lite hemlig men det är svårt när man vill berätta. Hur som helst så var det superkul. Jag stormtrivs. H och jag tog en kaffe på söder och det var underbart att vara lite barnfri. Inte för att Bella är svår eller jobbig. Utan för att bara få fara Kicki för en liten stund. Sen åkte vi hem till M och J. De hade delat upp det bra. J gick med Harry och M matade Bella med gröt. Så när jag kom hem var det bara att lägga henne i sängen. Vå åt god pasta alla fyra och sen surfade H och jag lite på kryssningar och annat skoj. Jag var väldigt trött i kroppen igår och är rädd för att min hälgrej har kommit tillbaka. Det är inte bra, men solen skiner på kvällen och då glömmer man allt dumt.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Din pasta pesto är helt enkelt underbar...precis som du! KRAM!