söndag 27 april 2008

25/5 Boo trädgårdar



Idag har vi tillbringat hela förmiddagen på Boo trädgårdar. M och Alice var med och där träffade vi Tim och Marianne med. Vi åt väldigt god fika, jag drack givetvis en latte och den var så otroligt god. Vi satt i solen länge och bara njöt. Hit tänker jag gå och spendera mycket tid i vår/sommar. På eftermiddagen sen gick vi en långpromenad och nu har jag hittat huset. Alltså det huset, jag har hittat mitt drömhus alla kategorier. Jag är helt förälskad i det huset, jag måste spela på lotto och vinna mycket pengar och försöka köpa huset. Nej, jag skämtar, men jag skulle verkligen vilja ha huset. Det är så otroligt snyggt raka, fyrkantigt, betong, vitt och svart. Kan inte bli bättre ju. Sen åkte vi iväg till Sickla för att köpa solhatt till Bella. Hon fick en vit solhatt och en vit keps. M tycker att det blir lite Lawrence av Arabien då... men det gör ingenting. För allt klär en skönhet! Efter shoppingen handlade vi mat på Erssons i magasinet men det skulle vi inte gjort. Det var inte alls så bra som man hade hoppats på. Vi myste och hade en lugn hemmakväll. N jobbar som vanligt, hon har jobbat onsdag, torsdag och idag. Jobbar även imorgon och då långpanna. Väl kämpat, men ta inte ut dig gullunge.

Inga kommentarer: