söndag 27 april 2008

26/4 Städdag

Fast inte hemma utan på gården. M kämpar medan jag skjutsar N till jobbet och sen hämtar jag sittdelen hos Lindeblads. Tar en snabblunch på Mc, slarv ja, jag vet. Men kunde inte låta bli. Sen när M kommer hem går vi en liten promenad med Harry. M går sen en liten sväng till så han får vad han behöver. Jag mår sådär i kroppen faktiskt. Mina leder värker nu nästan hela tiden och jag önskar att jag bara kunde få bli frisk. Men det blir jag nog snart så det så. Har alltså inte fått så mycket gjort som jag hade önsakt. Blir arg och ledsen på att det är så här, jobbigast är nog att inte orkar bära Bella så mycket som jag vill. Nu ska jag sluta gnälla och berätta att vi åt en underbar laxsallad till kvällsmat och såg på körslaget. Hoppas Team Cans vinner för de är duktigast. Jag hämtar N när hon slutar och hem för att sova.

Inga kommentarer: