fredag 16 maj 2008

16/5 Fredag igen

Idag har vi hunnit massor. Fixat dammsugaren till Linda, gått långpromenad på ca en och halvtimme. Hem ätit och vidare till Gurraberg. Bella har fått fina kläder ifrån både moster och mormor. Av moster fick hon en otroligt söt Molo tröja i rosa med orkidéer på. Och till den kan hon ha den fina rosa korta jeanskjolen som N har köpt till henne. Hon kommer bli supersöt och cool förstås. Av mormor fick hon en tunika i rosa med grönt och lila på, och ett par lila byxor till. Kusinerna hade fått likadana uppsättningar så nu kommer de bli så söta. Hem och när M kom hade jag så ont överallt att han fick ta med sig Isabelle till affären. Han handlade till maten ikväll som är vår berömda "chipslåda". Daniel kom och åt och nu spelar de spel och jag njuter av att M är hemma och vi ska titta lite på tv tillsammans. Det är ju hockey ikväll och jag tror faktiskt att de åker ut men hoppas givetvis på att de vinner. Imorgon finns det en lista på vad för saker som vi ska få gjort. Jag blir nöjd om jag hinner hälften. Sov gott alla och nu hoppas vi på bättre väder. Bilder på kläderna kommer en annan dag. Och ja, jag vet.... bilder från dopet kommer snart.

Inga kommentarer: