söndag 25 maj 2008

22/5 Sång och Boo trädgård









Vi tog bilen till Klapp och klang idag. Vi skulle nämlingen åka till Boo trädgård efter sången, vi var många mammor ifrån mamma gruppen. Men alla följde inte med utan det var det vanliga gänget Linda, Anna och Marianne. Vi hade det superhärligt i solen och åt god macka och drack goda latte. Är jag en "lattemamma".... nja jag skulle nog vilja protestera lite för jag fikar inte varje dag och jag hänger inte på stan. Men jag gillar att dricka latte. Och Bella har fått ett ny tand den sitter till höger om den andra två.Detb upptäckte vi när vi var i Boo trädgård. Och där finns inte någonstans att byta på våra godingar där får vi byta i vagnarna. Morr .... hon lyckades med att kissa ner åkpåsen. Tur att jag kan tvätta. När vi sen hade ätit och druckit upp våra latte och bestämt att vi ska dricka rosévin för att gratta oss själva till att vi inte ammar mer åkte vi vidare. Jag och Linda åkte till Maxi, där vi handlade var för sig. Sen gick vi en promenad, inte så jättelång och det var skönt i solen som nu äntligen värmer lite igen. N jobbade så M och jag åt fisk som vi brukar göra då. Såg på delfinal två och det är ju för knasigt, det är inte samma sak längre med melodifestivalen. Ska kanske bojkotta det nästa år, har inte bestämt mig än.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Vilken fin mössa Filip har! Tänk att då passar han så bra ihop med Isabelle och hennes tokfina kofta!