fredag 13 juni 2008

10/6 BVC och Rosé

Idag har vi gått till BVC med Filip och Linda. De skulle också dit samma tid. Bella väger nu 8260 g och är 69 cm lång. Hon kämpar på och växer bra. Hon håller sin kruva som en riktig svenssonbaby. Sen gick jag till vc där jag fick kortisonspruta i handen. Uj det gjorde skitont, morr vad jag hatar sprutor. Vi handlade på Foodmarket tillsamman inför kvällen och de hade allt jag behövde. Sen gick vi långa vägen hem, skönt med frisk luft. Sen orkade jag ingenting med min hand, Bella var gullig och lekte snällt på golvet och jag bar henne så lite som möjligt. När M kom hem åkte vi till Ann, Nicklas och Edwin. Men dumt nog hade jag glömt både köttet och skumpan. M åkte för att hämta det, jag förberedde förrätten Sen drack vi rosé med. Uj vilket gott vin. När M kom till baka började vi grilla och skumpan öppnades vi skålade för att vi hade slutat amma och vi som firade var Anna, Marianne, Linda och jag. Efter maten gick pojkarna med Harry och vi försökte söva vårra goa barn. Vi åt Mariannes goda efterrätt, mer vin och det var en fantastisk kväll. Det blev ganska sent och vi skjutsade Linda och Filip hem.

Inga kommentarer: