söndag 8 juni 2008

8/6 Städ och fix

Idag har vi städat och fixat lite, jag har ont i kroppen idag och somnade med Bella efter frukost. Det var skönt, M fixar inför hans tävling på onsdag Sen åt vi lunch och åkte till Mölnvik. Där det köptes barnmat och barnkläder.... till goa goa Bella. Fast idag har hon varit lite "bakis" alltså lite kinkig. Men när vi åkte till M&M så blev hon på bättre humör tills hon fick lite smällar av sin kusin då var det tråkigt igen. Men M och M gick med hunden och Alice stannade Mag och jag med Bella och Olivia. Vi hade mysigt och åt laxpasta till kvällen, vi åt även jordgubbar och glass som nu är ett måste. Sen åkte vi hem, och nu sitter jag här och skriver igen hela veckan och hinner inte lägga upp några bilder. De kommer imorgon jag lovar. Sen ska jag bli bättre på att fota och bättre på att blogga. Tjo hopp och sov gott alla goa och glada.

Inga kommentarer: