fredag 13 juni 2008

12/6 Sjukdom och sjuk

Idag har jag varit darrig hela morgonen, och efter halva frukosten fick jag besked av min läkare att jag har Giftstruma. Jaha... nu ska jag knapra piller i 18 månader minst. MORR!!! Det är bara att lyda jag vill ju bli frisk. Sen gjorde Bella och jag ingenting. Jag kände mig inte alls bra så jag rinde hem M för jag orkar inte ta hand om Bella helt. Som tur är kan han komma hem och när han har varit hemma en stund så då mår jag så illa att jag måste...... bläää det är verkligen det värsta jag vet. Men efteråt så mår jag lite lite bättre. Men jag har inte ätit något på hela dagen och får inte behålla den lilla vätska som jag försöker få i mig. Försöker äta några kex, äter även en piggelin för att få i mig lite socker. Men nej..... nu vill jag bara bli frisk. M och jag kollar på fotbollen och han äter världens godaste mackor. Nu är jag sååå hungrig men vågar inte äta något. Jag längtar efter en macka nu, men förhoppningsvis blir det en god en i morgon.

Inga kommentarer: