måndag 9 juni 2008

9/6 Promenad och lek








Idag har vi först gått en långpromenad och hämtat vin på systemet som M beställt åt oss. Det ska användas på lördag då vi firar att vi har varit gifta i fem år. Häftigt va!!! Det tycker i alla fall jag är så coolt. Vi gick med Filip och hans mamma, vi gick långa vägen hem och det var faktiskt inte alls för varmt utan bara skönt med frisk luft. Sen åkte vi vidare till värmdö. Där Bellan åt och sen åkte M för att hämta Olivia. Jag hade Alice och Bella och det gick hur bra som helst idag. Sen lekte vi en stund på deras framsida och sen gick vi till lekparken där Isabelle för första gången gungade och oboj hon gillade det mycket. Sanden var hon mer tveksam till. Nu grillar M och jag och det ska bli skönt att komma i säng i tid. Jag saknar N så det gör ont och jag hoppas verkligen att Emy och hon har det bra i Spanien.
De måste hålla sams och var snälla mot varandra och ha roligt.
Tjejer jag hoppas ni läser detta för det viktigaste är att ni har ROLIGT!!!!!

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Gunga ärju så himla roligt!!! Tycker jag fortfarande...efter 27,5år! :)