söndag 20 juli 2008

20/7 Sol, sol, sol och semester för vissa

M och jag njuter av solen. N jobbar på. Nu måste jag säga att uppdatering kommer och när vår dator gör som jag vill kommer det kort med men än så länge får ni nöja er med att livet är toppen här och att sommaren är bäst i STOCKHOLM

Idag har vi haft en lugn och skön dag hemma N fick sova länge och jag har tvättat lite till. Daniel kom och åt lunch sen stack N till jobbet och vi gick en promenad till Skurusundet. Jag drömmer fortfarande om mitt BednBreakfast där. Vi tog en glass och sen gick vi hem. Bella fick mat och M fixar med Harry, han ska få prova ett nytt fästingmedel. Sen vattnar han lilla familjen L:s blommor och hämtar hem symaskinen. Nu ska partybyxorna läggas upp. Ikväll sen har vi ätit köttbullemacka och det var inte igår. Det var väldigt gott och eftersom det inte finns något på tv:n har vi spelat kort, M vann på 500 och jag på Enköpingsdunka. HÄRLIGT att jag har hunnit uppdatera idag och jag ska bli bättre och som sagt kort kommer ska försöka mobilblogga och så får ni se bilder på Bella med mera. Sov gott!!

Inga kommentarer: