torsdag 24 juli 2008

24/7 Picnick vid Boo Brygga



Min namnsdag idag och N:s andra namn. Fast det har inte firats alls..... synd tycker jag. Jag gillar tårta och presenter. Idag har M lagat barnmat och jag har solat lite, N har köpt sin cocktailklänning på nätet. Se åkte vi till Boo brygga med mamma och Anna. Det var helt fantastiskt väder och vi hade picknick med kycklingwraps och hembakade bullar. Kunde inte blivit en härligare eftermiddag. Sen hem och N skyndar till sitt jobb. Jag och M tog med Bella ut och gick med Harry, jag köpte slush på grillen blandade jordgubb och kola....mums. Sen när vi kom hem fick Bella mat och bad. Nu ska hon snart få välling och sova. Då ska M och jag grilla hamburgare. Det är så underbart väder och jag älskar att vara hemma på semestern och inte göra någonting. Bara ta dagen som den kommer. Bättre kan det inte bli just nu.
Love you family.


1 kommentar:

Anonym sa...

BellaDonna...vi ses på en båt nära dig snart snart! Yey! :D