torsdag 24 juli 2008

23/7 Sol och det är så härligt

Idag har Bella ätit M:s mat ordentligt för första gången. Jag är nu färdig med alla gardrober förutom den i hallen med det tar jag en annan dag. N har jobbat och vi har gått promenad till centrum och tillbaka. På kvällen grillade vi lax och till efterrätten kom JoH.... nice. Vi dack ett vitt vin som var så gott..... jag smakade kanske en matsked. Jag skulle ju hämta N sen. Vi spelade kort "Enköpingsdunka" M vann och J förlorade stort. Vi åt pannacotta med melon och mynta. Hur gott som helst.... eller nja jag ska vara ärlig. Vet förresten inte riktigt vad jag tycker om myntan. Jag hämtade N och sen isäng. Som tur var sov Bella hela natten, life is goood again!

2 kommentarer:

A Beautiful Day sa...

Kalaskulkväll...som vanligt!Finaste utsikten från er balle!

A Beautiful Day sa...

balle=balkong för de som inte vet.Haha!