måndag 21 juli 2008

21/7 Åska och regn








Busiga systrar

Idag har det åskat supermycket. Harry har varit jätterädd och medan vi spelade kort och tittade på blixtarna och lyssnade på åskan satt han på kontorsstolen hos oss. Bilden överst är tagen i torsdag så jag bara tvungen att visa hur söt hon är. Hon vill nu inte stå mer för märker hon att vi släpper henne setter hon sig ner fortare än kvickt. Smart det här med mobilblogga misstänker att min räkning kommer bli hög morrrr...... Som sagt idag har vi spelat kort och ikväll tittat på Juno, av mig får den 3+, av M 3+ och N ger den 4+ det var inte ett dåligt betyg tycker jag. Vi har ätit den berömda chipslådan som N och jag älskar men jag tror M börjar gilla den med. Och ikväll höll Bella på att göra mig tokig. Hon skulle inte somna ikväll så var det bara. Vi hoppas på bättre väder och bättre sömnrutiner imorgon tack.

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Stckars hunden...Vår labbe var så rädd när det åskade att han utsöndrade typ mjäll när han skakade! Själv är jag konstigt nog mest fascinerad av åska och blixtar...men kanske inte om man är på sjön!