tisdag 5 augusti 2008

5/8 BVC och mera regn

Morr vad det regnar. Men efter regn kommer solsken..... NÄR? frågar jag bara.
Idag har vi varit på BVC och Isabelle väger nu 8940 g och är 73 cm lång......wow... hon har vuxit 2,5 cm på en månad. Det är så coolt. Vår lilla tjej är inte så liten längre. Hon är bäst men inte minst. Idag har hon klättrat upp i sin paraplyvagn alldeles själv. Jag blir tokig på henne, jag vågar inte lämna henne någonstans själv någongång. Jag fattar faktiskt inte riktigt hur hon kom upp men hon är ju en klätterapa så det är bara att se till så man vet var man har henne. Frågar man henne var lampan är så tittar hon upp i taket och säger efter en stund med stor mun ...... "aaampaa". Hur gulligt som helst. Ja, jag är så stolt över att få vara mamma till två så fina tjejer. Tänk de är mina och är jag inte världen lyckligaste så säg. Kära läsare..... jag har ju förstått att ni är några i alla fall.
Jag skulle bli så glad över om ni kommenterade något någon gång
.
Kanske en gång i alla fall. Skulle ju vara kul och veta vem ni är. Nu ska jag i alla fall snart krypa ner och läsa lite för snart vill väl N bli hämtad på jobbet.

2 kommentarer:

A Beautiful Day sa...

För att citera Carola: "Det regnar här i Stockholm idag!" Fast kors itaket så är det uppehåll och nästan lite varmare än igår! Kanske blir det kvällsmat med filtar på balkongen månne!
Kram från stolt vän och Gudmor :)

Towe sa...

Hej Kicki. Vad kul att du också bloggar. Fina bilder på Isabelle! Min har varit lite stillastående sen semestern började, men man får väl försöka komma igång igen snart. Har massor med fina semesterbilder bland annat. Tack för senast förresten, blev kanske lite kort, men ni var bakis och vi lite stressade så det var väl bättre med det än inget alls antar jag. Kramar Towe