fredag 8 augusti 2008

8/8 080808 jag är inte 08:a

Usch fy skrutt vilket väder..... som tur var lyckades jag med att söva om lillan idag. Hon sov till nio idag jiiiipiiiii. Sen fick jag sova lite till tack love! Sen frukost och lite trix och fix inför födelsedagarna. N stressar iväg till Atrium idag och jag och M ska åka och byta paraplyvagnen..... den drar åt ett speciellt håll hela tiden nämligen. Dessvärre har N med sig nyckeln till garaget, men vi har tur och få låna ett av grannarna. Sen iväg och det gick bra att byta vagenen, och sen Maxi. Hem och ikväll blir det trerätters med M när Isabelle har somnat. På eftermiddagen när M var ute med Harry ringde Cathrine och sa att i söndags den 3 augusti kom Hjalmar..... åhhhhhh. Han vägde 3550g och var 52 cm lång. Grattis till er kära vänner. Nu har ni en ny medle i er familj. Sen har M och jag spelat kort och jag förlorar så stort på enköpingsdunka ... morr morr. Idag är det ju Stockholmarnas stora dag och det är massor med jipppon i stan och jag skulle kanske velat åka in men nej.... det blev inget av och vädret var ju inte kul ändå. Så jag är inte en riktig 08:a och det gör ingentingen. Jag är en argentinsk smålänning SÅ DET SÅ. Ska väl titta på lite av invigningen på OS men sport tycker jag är ju så där så vi får väl se hur länge jag orkar. Måste också berätta att i natt drömde jag väldens konstigaste dröm. Den var om en klasskompis som var värsta buskillen i 1-3:an. Hur kom han in i drömmen och varför. Har inte tänkt på honom på flera flera år... hur konstigt som helst.

Ja ja .... imorgon är det dan före dan... som i år känns ännu konstigare än någonsin efter mötet med Gunnel. Måste säga att jag inte riktigt vet alls om min identitet längre. Jag fyller ju egentligen inte år den 10..... när fyller jag och så. Uj nu blev det ju djupt men det är så jag känner en mörk dag som denna.

Inga kommentarer: